בהתחלה המראיין עבר של הגיליון ציונים שלי. ואז התחיל לשאול אותי שאלות על העבר במה עסקתי . מה עשיתי במהלך הצבא . ואז התחילו השאלות היותר מקצועיות שאפרט עליהם בהמשך
שאלות מתוך הראיון
נשאלו שאלות על הקורס שאני לומד עכשיו תהליכי ייצור .
ואז הגיעה השאלה המקצועית הם אמרו שהם תכננו מערכת שהיא בעצם מצוף שמותקן עליו שבב לאיתור .היא מורכבת על צוללת . משחררים אותה(המצוף) בגובה 200 מטר מתחת לפני המים(בשטח אויב) והשאלה היא
מתי אפשר לדעת שהמצוף ייאלה מעל פני הים?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
מאי 2018
התשובה לכך היא
שאפשר לדעת שברגע שהמצוף משתחרר בעקבות הלחצים הגדולים היא תעלה במהירות למעלה, עד שהיא תעצר מעל פני הים ושם התאוצה של המצוף תהיה 0 . אפשר להתקין מד מהירות על המצוף ולדעת את המהירות.
יולי 2019
אפשר גם להתקים מדיד פיטו על המצוף ובפני הים הלחץ הוא אטמוספרי
יולי 2019
תשובה נוספת. אם מבנה המצוף הוא כך שהמצוף עולה בצורת "חץ" אז כאשר הוא יעלה המצוף יסתובב 90 מעלות בערך, אפשר להתקין ג'יירו וכך לדעת על שינוי האוריינטציה
ראיון אישי ביריד תעסוקה ולאחר מכאן זימון לראיון אישי ברפא"ל
שאלות מתוך הראיון
*לכתוב את נוסחת כוח הגרר ולפרט את הרכיבים
*לכתוב את נוסחת קבוע הקפיץ כתלות במספר הכריכות ואורך הקפיץ ולתאר את הרכיבים.
*להראות ידע בעקומת מאמץ מעוות בהקשר של חומרים משיכיים,פריכים,שטח מתחת לגרף.
*חישובי מומנטים בסיסיים על קורות
כאשר המכונית בולמת לאן בלון הליום הנימצא ברכב יעוף?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אפריל 2018
כאשר מכונית בולמת מאחר ויש לה בולמי זעזועים, הרכב מקדימה ירד קצת כלפי מטה ומאחורה יעלה טיפה. לכן אם יהיה בלון הליום בחדר הוא ינוע לכיוון האחורי של הרכב מאחר והנק׳ הכי גבוהה ברכב היא שם, והבלון הליום ישאף להיות במקום הכי גבוה כי שם הלחץ יותר נמוך
יוני 2018
מכיוון שהצפיפות של בלון ההליום קטנה מצפיפות האוויר, ונפח בלון ההליום קטן מנפח האוויר. הרי שהאוויר שידחף עקב התאוצה, אחורה, ידחוף את בלון ההליום קדימה.
לאחר סינון כוח אדם היה ראיות מקצועי יותר בו נשאלו שאלות הגיון
שאלות מתוך הראיון
מדוע במכונית הבלמים הקדמיים נשחקים מהר יותר מהאחוריים באותו טווח זמן
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אפריל 2018
בעת בלימת רכב, התנע של הרכב לא אפסית(מאחר ולרכב יש עדין מהירות) אז ימשיך קדימה. מאחר והפעלנו בלמים אז הכוח שמופעל כתוצאה מהתנע של הרכב נבלם כולו בבלמים הקידמיים. לכן מופעל על הבלמים הקדמיים יותר כוחות לחיצה השוחקים את הבלמים.
מאי 2018
מצטרף לתשובה. עיקרון התנע הקווי- יש לשים לב שוקטור המהירות מנוגד לכוח הבלימה, ולכן מקדימה יופעל הכוח על יותר מסה וכך יהיה יותר מהר האטה (עיקרון תנע קווי- מתקף)
מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר עבור צה”ל ומערכת הביטחון, תוך ביסוס חוסנה הכלכלי ע”י פעילות בשוק הבינלאומי. החברה מציעה היום ללקוחותיה מגוון רחב ביותר של פתרונות חדשניים בחזית הטכנולוגיה העולמית, החל ממערכות תת-מימיות, עבור דרך אמצעים ומערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות וגמור במערכות בחלל.